Budowa drogi gminnej nr 120518C Stary Kobrzyniec-Rojewo od km 0+000 do km 3+008

 
Gmina Rogowo

Budowa drogi gminnej nr 120518C Stary Kobrzyniec-Rojewo od km 0+000 do km 3+008
Numer ogłoszenia: 81198 - 2012; data zamieszczenia: 15.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rogowo , Rogowo 51, 87-515 Rogowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2801622, faks 054 2802832.
•    Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rogowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi gminnej nr 120518C Stary Kobrzyniec-Rojewo od km 0+000 do km 3+008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa drogi gminnej nr 120518C Stary Kobrzyniec-Rojewo od km 0+000 do km 3+008 Zakres robót: 1) Geodezyjne roboty pomiarowe w terenie, w tym: a) wykonanie robót pomiarowych w terenie b) wykonanie dokumentacji powykonawczej. 2) Roboty różne; oświetlenie solarowe, w tym: a) założenie rur osłonowych na skrzyżowaniach linii teletechnicznych i przestawienie słupków teletechnicznych b) przestawienie hydrantów c) regulacja wysokości urządzeń przyłączeń wodociągowych (zasuw i studni rewizyjnych) d) rozebranie płyt żelbetowych z wywozem, e) ustawienie lamp hybrydowych (solarowo-wiatrakowych) 3) Karczowanie drzew, w tym: a) karczowanie drzew i pni b) karczowanie krzewów c) wywóz karpiny, gałęzi, dłużycy 4) Roboty ziemne, w tym: a) wykonanie robót ziemnych podłużnych z wywozem, z wbudowaniem w nasyp i pobocza i pod geowłókninę b) wykonanie robót ziemnych poprzecznych z wbudowaniem w nasyp i pobocza c) wywóz gruntu d) formowanie i zagęszczanie nasypu i poboczy e) plantowanie powierzchni skarp nasypów, poboczy, terenów pod zieleń oraz wykopów f) humusowanie pasa zieleni między jezdnią a chodnikiem warstwą humusu g) humusowanie skarp nasypu warstwą humusu h) ułożenie geowłókniny w obrębie nasypu i) wykonanie warstwy gr. 10 cm z piasku na geowłókninie j) formowanie i zagęszczenie warstw związanych z ułożeniem geowłókniny 5) Wykonanie podbudowy, w tym: a) profilowanie podłoża w gruncie b) wykonanie warstwy odsączającej z piasku c) wykonanie podbudowy z kamienia wapiennego stabilizowanego mechanicznie 6) Wykonanie nawierzchni, w tym: a) oczyszczenie podbudowy tłuczniowej b) wykonanie warstwy wiążącej z masy BA c) oczyszczenie warstwy wiążącej d) skropienie nawierzchni wiążącej e) ułożenie warstwy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej grysowo-żwirowej zamkniętej f) wykonanie wcinek w drodze powiatowej i wojewódzkiej 7) Wykonanie zjazdów i skrzyżowań, w tym: a) wykonanie koryta w gruncie pod zjazdy b) wywóz gruntu c) wykonanie warstwy odcinającej z piasku d) wykonanie podbudowy odpowiednio z tłucznia kamiennego lub z betonu e) wykonanie wyznaczonych zjazdów z kamienia wapiennego f) wykonanie warstwy ścieralnej na wyznaczonych zjazdach g) wykonanie wyznaczonych zjazdów z kostki betonowej h) ustawienie oporników betonowych na ławie betonowej 8) Wykonanie oznakowania i poręczy, w tym: a) ustawienie słupków do znaków drogowych z rur stalowych b) zamontowanie znaków c) ustawienie poręczy stalowych d) wykonanie oznakowania poziomego w postaci linii przykrawędziowej 9) Przepusty pod drogą, w tym: a) wykonanie części przelotowych przepustu b) wykonanie przepustu z rur odpowiednio żelbetowych i betonowych c) wykonanie ścianek czołowych dla przepustu 10) Wykonanie chodnika szerokości 150 cm, w tym: a) profilowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne chodnika bitumicznego b) wykonanie warstwy odcinającej z piasku c) wykonanie podbudowy z kamienia twardego z zaklinowaniem i zamiałowaniem d) oczyszczenie podbudowy tłuczniowej e) profilowanie masą MMA, f) wykonanie warstwy ścieralnej z BA g) wykonanie koryta pod chodnik z kostki h) wywóz gruntu i) wykonanie warstwy odcinającej j) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej k) ustawienie obrzeży betonowych na ławie betonowej 11) Wykonanie zatoki autobusowej, w tym: a) wykonanie koryta w gruncie pod zatokę b) wywóz gruntu c) wykopanie warstwy odcinającej z piasku d) wykonanie warstw podbudowy z betonu e) wykonanie nawierzchni zatoki z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej f) ustawienie krawężników betonowych na ławie betonowej g) wykonanie warstwy odcinającej pod ławy krawężnikowe..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.11.26.00-1, 45.23.33.00-2, 45.23.31.00-0, 45.23.32.53-7, 45.23.32.80-5, 45.23.25.53-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium w kwocie 40.000,00 zł do dnia składania ofert
III.2) ZALICZKI
•    Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
•    III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    o Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem co najmniej 3 robót budowlanych w odpowiednim zakresie, tj. o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, podając ich rodzaj i wartość, daty i miejsca wykonania oraz załączając dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np: referencje). Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia/nie spełnia
•    III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    o Wykonawca powinien wykazać odpowiednie narzędzia, wyposażenie zakładu i urządzenia techniczne niezbędne do realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia/nie spełnia
•    III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    o Wykonawca powinien wykazać osoby zdolne do wykonywania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca powinien oświadczyć, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i są wpisani na listę członków właściwej izby. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia/nie spełnia
•    III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    o Wykonawca powinien przedstawić informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy zapewniającą wykonanie zamówienia, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca powinien przedstawić opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych). Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
•    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
•    wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
•    wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
•    wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
•    oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
•    informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
•    opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
•    Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
•    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
•    oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
•    aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
•    aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
•    aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
•    wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
•    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
•    nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
•    nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy. Parafowany Projekt umowy. Oświadczenie o udzieleniu gwarancji na przedmiot postępowania. Kosztorys ofertowy wypełniony w poszczególnych pozycjach. Informacja zawierająca wskazanie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. Potwierdzenie wniesienia wadium
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania następujących istotnych zmian postanowień zawartej umowy: 1) terminu wykonania zamówienia - w przypadku, gdy konieczność takiej zmiany wynikać będzie z okoliczność, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy mimo zachowania należytej staranności lub w przypadku działania siły wyższej
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rogowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rogowo, Rogowo 51, 87-515 Rogowo, pok. nr 16.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Rogowo, Rogowo 51, 87-515 Rogowo, pok. nr 10.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


    Wójt Gminy Rogowo
              (-)
mgr Barbara Nowakowska

Plik do pobrania Ogłoszenie (93kB) word
Plik do pobrania Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (216kB) pdf
Plik do pobrania Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy (50kB) word
Plik do pobrania Załącznik nr 2 - Projekt umowy (149kB) pdf
Plik do pobrania Załącznik nr 3 - Oświadczenie o udzieleniu gwarancji (38kB) word
Plik do pobrania Załącznik nr 4 - Kosztorys ofertowy (240kB) word
Plik do pobrania Załącznik nr 5 - Oświadczenie Wykonawcy_art 22 ust. 1 (41kB) word
Plik do pobrania Załącznik nr 6 - Wykaz wykonanych robót budowlanych (48kB) word
Plik do pobrania Załącznik nr 7 - Wykaz narzędzi (44kB) word
Plik do pobrania Załącznik nr 8 - Wykaz osób (44kB) word
Plik do pobrania Załącznik nr 9 - Oświadczenie (42kB) word
Plik do pobrania Załącznik nr 10 - Oświadczenie Wykonawcy_art 24 ust. 1 (40kB) word
Plik do pobrania Załącznik nr 11 - Informacja dot. podwykonawców (40kB) word
Plik do pobrania Załącznik nr 12 - Opis techniczny (360kB) word
Plik do pobrania Załącznik nr 13a - schematy i rysunki (537kB) pdf
Plik do pobrania Załącznik nr 13b - schematy i rysunki (273kB) pdf
Plik do pobrania Załącznik nr 13c - schematy i rysunki (272kB) pdf
Plik do pobrania Załącznik nr 13d - schematy i rysunki (219kB) pdf
Plik do pobrania Załącznik nr 13e - schematy i rysunki (192kB) pdf
Plik do pobrania Załącznik nr 13f - schematy i rysunki (153kB) pdf
Plik do pobrania Załącznik nr 13g - schematy i rysunki (167kB) pdf
Plik do pobrania Załącznik nr 13h - schematy i rysunki (151kB) pdf
Plik do pobrania Załącznik nr 13i - schematy i rysunki (153kB) pdf
Plik do pobrania Załącznik nr 13j - schematy i rysunki (59kB) pdf
Plik do pobrania Załącznik nr 13k - schematy i rysunki (56kB) pdf
Plik do pobrania Załącznik nr 13l - schematy i rysunki (67kB) pdf
Plik do pobrania Załącznik nr 13m - schematy i rysunki (56kB) pdf
Plik do pobrania Załącznik nr 13n - schematy i rysunki (57kB) pdf
Plik do pobrania Załącznik nr 13o - schematy i rysunki (54kB) pdf
Plik do pobrania Załącznik nr 13p - schematy i rysunki (56kB) pdf
Plik do pobrania Załącznik nr 13r - schematy i rysunki (56kB) pdf
Plik do pobrania Załącznik nr 13s - schematy i rysunki (49kB) pdf
Plik do pobrania Załącznik nr 13t - schematy i rysunki (46kB) pdf
Plik do pobrania Załącznik nr 13u - schematy i rysunki (191kB) pdf
Plik do pobrania Załącznik nr 13w - schematy i rysunki (56kB) pdf
Plik do pobrania Załącznik nr 13x - schematy i rysunki (60kB) pdf
Plik do pobrania Załącznik nr 14 - Przedmiar robót (122kB) word
Plik do pobrania Załącznik nr 15 - Szczegolowe specyfikacje techniczne (883kB) pdf

Plik do pobrania Modyfikacja SIWZ - wyjaśnienia (61kB) pdf
Plik do pobrania Załącznik nr 15a (304kB) pdf
Plik do pobrania Wyjaśnienia SIWZ (74kB) pdf

###################################################################

INFORMACJA O WYBORZE OFERTY

Plik do pobrania Informacja o wyborze oferty (69kB) pdf

###################################################################

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA


metryczka


Wytworzył: Wójt Gminy Rogowo (15 marca 2012)
Opublikował: Mariusz Gębicki (16 marca 2012, 22:29:22)

Ostatnia zmiana: Mariusz Gębicki (19 kwietnia 2012, 11:40:41)
Zmieniono: poprawiono na pdf z doc

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1775